Історія окулярів Ray Ban почалася ще в 1929 році - період розквіту американської авіації. Льотчики-випробувачі долали нові рубежі в небі, піднімаючись дедалі вище над хмарами. Але не все йшло гладко. На великій висоті пілоти зіткнулися з кількома проблемами. Сонце буквально сліпило очі, а використовувані тоді окуляри запотівали, практично повністю обмежуючи видимість.
Армія США звернулася до фірми Bausch & Lomb з метою вирішити цю проблему. Компанії було доручено створити спеціальні окуляри, які одночасно захищали б очі пілотів від сонячних відблисків і зберігали чіткість зображення. З цього дня почалася історія бренду Ray Ban, який випустив перші окуляри авіатори під назвою Anti Glare.
Унікальні лінзи зеленого кольору блокували сонячні відблиски і затримували ультрафіолетове випромінювання. Пілоти ВПС США нарешті отримали необхідний захист для очей і змогли зберегти високу чіткість зору на великій висоті.
Перший крок до популярності Ray Ban
Через 7 років, а саме 1936 року, Bausch & Lomb продемонстрували першу модель авіаторів для широкої аудиторії. Вона йшла в пластиковій, а не металевій оправі, і коштувала майже 4 долари. Тоді як будь-які інші сонячні окуляри, представлені на ринку, були в 15 разів дешевшими.
У 1937 році, з метою знайти можливості масштабного серійного виробництва своїх виробів, компанія змінила назву окулярів з Anti Glare на Ray Ban. Аксесуар почали рекламувати в газетах і журналах. Це послужило чудовим стартом для популяризації торгової марки Ray Ban серед цивільного населення.
Трохи пізніше фірма випустила сонцезахисні окуляри в металевій оправі під назвою Large Metal. Вони були максимально схожі на ті, які носили американські льотчики-випробувачі. Навіть зараз ця модель використовується професійними пілотами.
Історія бренду Ray Ban тісно пов'язана з Другою світовою війною. Річ у тім, що в цей період більшу частину науково-дослідних ресурсів і виробничих потужностей фірми було виділено на потреби країни. Одна з розробок у воєнний час знайшла успішне застосування і в сонцезахисних окулярах. Йдеться про градієнтні лінзи із дзеркальним покриттям. Уже через 3 роки після війни окуляри від сонця Large Metal з такими лінзами надійшли в повноцінний продаж. До слова, сьогодні ця технологія застосовується у водійських окулярах бренду.
Переворот в історії сонячних окулярів RB
Основним поштовхом до приголомшливого успіху торгової марки Ray Ban став випуск моделі Wayfarer. У 1952 році компанія представила світу абсолютно нову пластикову оправу з трапецієподібною формою лінз. Окуляри повністю відрізнялися від уже всім звичних авіаторів. А скло мало нейтральний сірий відтінок.
Модель викликала інтерес на місцевому ринку, але за межами Америки про неї мало хто знав. Якраз у 50-60-х роках слава Голлівуду розлетілася по всьому світу. Ray Ban, уже посідаючи лідерство на ринку всередині країни, починає тісну і плідну співпрацю з кіноіндустрією. 1961 року Ray Ban вперше показали окуляри Wayfarer у картині «Сніданок у Тіффані». А в 1982 компанія почала п'ятирічний «марафон» прихованої реклами своєї продукції в кінострічках і телешоу.
У період з 1982 по 1987 рік торгова марка Ray Ban зуміла:
- домогтися показу своїх сонцезахисних окулярів у 60 фільмах і ТВ-шоу;
- збільшити обсяги продажів до 1,5 мільйона пар на рік;
- домогтися світової популярності, яка актуальна досі.
Бренд Ray Ban: невпинна боротьба за лідерство
Компанія зуміла неодноразово довести, що випускає найкращі у світі сонячні окуляри. І продовжує це робити навіть зараз. Жодна реклама в журналах, телепередачах чи кіно не дасть змоги залишатися лідерами в цій галузі. Люди люблять окуляри Ray Ban за їхню:
- неперевершену якість;
- відмінні оптичні властивості;
- незрівнянну практичність;
- незмінний універсальний дизайн.
Фірма вкладає величезні сили в дослідження і впровадження нових технологій у свою продукцію. Завдяки наполегливості та відданість особистим ідеалам, бренд досі залишається найкращим у світі.
Варто зазначити, що величезному успіху на ринку Європи Ray Ban завдячує італійській компанії Luxottica Group. У 1999 році вона отримала всі права на виробництво і поширення культових сонцезахисних окулярів.
Історія на цьому не закінчується. Сьогодні основою в продукції Ray Ban залишаються класичні плавні лінії, але виконані в сучасному стилі. Компанія продовжує стрімко розвиватися, не перестаючи дивувати приголомшливою якістю.