Під час вибору сонцезахисних окулярів враховується безліч параметрів: розмір, форма, колір, наявність захисних покриттів тощо. І не завжди вдається вгадати з усіма з них з першого разу, особливо при замовленні в інтернет-магазині без попередньої примірки. У результаті оправа може тиснути або спадати, модель не підходити до форми обличчя, відтінок лінз створювати дискомфорт. Звідси виникає питання, а чи можна повернути сонцезахисні окуляри назад у магазин? І, якщо так, то за яких умов?
Умови повернення або обміну сонцезахисних окулярів
У законі України «Про захист прав споживачів» зазначено, що сонцезахисні окуляри можна повернути або обміняти, якщо:
- Ще не минуло 14 днів з моменту покупки;
- Був виявлений брак.
Також повернути або обміняти окуляри від сонця можна, якщо вам просто не сподобався фасон або не підійшов розмір. Але це правило діє тільки, якщо:
- На оправі та лінзах немає слідів носіння;
- Упаковка і всі комплектуючі мають товарний вигляд;
- Збережені всі бирки та фірмові знаки.
Якщо зазначених умов не дотримано, вам може бути відмовлено в поверненні або обміні товару. Тому перед тим, як зняти всі бирки і почати активно носити окуляри, рекомендується перевірити їх на наявність браку, і переконатися в тому, що вони вам підходять.
Ці ж правила діють і під час відправлення Новою Поштою - на відділенні уважно огляньте товар на збереження. Якщо з якоїсь причини він вам не підходить, можете відмовитися від посилки, нічого не оплачуючи.
Можливі причини відмови в поверненні або обміні
Слід пам'ятати і про умови, недотримання яких також призводить до відмови продавцем повертати гроші за товар або міняти його на інший:
- Недбале використання, яке стало причиною поломки;
- Закінчення гарантійного терміну, який становить 14 днів з моменту купівлі;
- Самостійний ремонт: заміна лінз, фарбування оправи тощо.
Таким чином, якщо у вас виникло бажання повернути або обміняти сонцезахисні окуляри, ви без проблем можете це зробити. Головне пам'ятати і дотримуватися перерахованих вище умов.